Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Βιβλίο: "Οι Λεύκες, ο Λόρκα και ο Ελύτης"

Οταν ξεκινούσα δειλά δειλά την περιπέτειά μου ως blogger τον Αύγουστο του 2014 τα πάντα, τριγύρω μου, έμοιαζαν να ενδύονται ένα σκουρόχρωμο βαρύ παλτό. Κι ας ήταν κατακαλόκαιρο. Κι ας πήγαιναν όλοι διακοπές. Κι ας βουτάγαμε όλο και πιο βαθιά σε μιά απρόσμενη οικονομική κρίση.

Η ρευστή μας κοινωνία μέχρι και τούτη την ώρα συνεχίζει να παραπαίει ακροβατώντας. Ασθμαίνοντας και συχνά λιποψυχώντας. Σ εκείνους λοιπόν τους φαιούς καιρούς μία έντονη και πεισματική διάθεση με αναοριοθετούσε. Επιζητούσα όπως όλοι μας μια αναπροσαρμογή της ζωής μου μπας και κατάφερνα να ορθοδρομήσω τη σκέψη μου.

Τα Μακρηνάρια με κράτησαν σε ένα πλαίσιο δημιουργικότητας που καθόρισε η απαραίτητη απομόνωση κι ως ένα σημείο ο επιβεβλημένος εγκλεισμός.

Ενάμιση χρόνο μετά κάποιες απ αυτές τις ιστορίες που σας διηγήθηκα μέσα από αυτό εδώ το blog αποφάσισαν να παντρευτούν με λευκό χαρτί και να ακολουθήσουν μία εκδοτική περιπέτεια. Είναι 67 μικρά διηγήματα , ίσως τα πιο ακριβά μου, που ελπίζω να σας κρατήσουν συντροφιά. Ο τίτλος του βιβλίου δανείζεται από την ομώνυμη ιστορία , η οποία σηματοδοτεί και τις κατ' ουσίαν , δύο πατρίδες μου: την Ελλάδα και την Ισπανία. Αλλά και την ιδιαίτερη σχέση μου με κάθε λεύκα, με κάθε δέντρο, με κάθε ρίζα.

Ελπίζω να σας κρατήσουν συντροφιά. Και πού ξέρετε; Μπορεί το όμοιο να βρείτε.

Η πρώτη παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει στην Αθήνα στις 29/2/2016. Η χαρά μου θα είναι μεγάλη να ξεναγηθούμε μαζί σ αυτή την καινούργια περιπέτεια. Σας περιμένω! Θα σας κεράσω λέξεις, συναισθήματα, χαρές και λύπες. Ζωή τη λένε...





Εκδόσεις Ταξιδευτής
Βαλτετσίου 10, 10680 Αθήνα
Τηλ: 210 3638616 Fax: 210 3628862
e-mail: info@taxideftis.gr
www.taxideftis.gr

Δώρα Μακρή
Μαδρίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου