Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Κάλτσα και σώβρακο

Αγαπημένοι μας άνδρες. Μπορεί για τη ζαρτιέρα μας να έχω γράψει πολλά ( μέχρι και στο βιβλίο μου!) καθότι είστε γνωστοί ματάκηδες δεν έχω ασχοληθεί όμως επισταμένως με ένα θέμα που μας καίει εμάς τις γυναίκες, άσχετα αν από αγάπη δεν το ομολογούμε, δημόσια: Τις κάλτσες σας σε συνδυασμό με το σώβρακο. Επειδή όμως δεν γράφω για περιοδικό δεν ξέρω αν με αυτό το τεράστιο κοινωνικό θέμα έχει ασχοληθεί άλλη συνάδελφος. Θα σας δώσω εδώ μερικά τιπς για να βελτιώσετε τη σχέση σας μαζί μας. Αν αυτή είναι ήδη διαταραγμένη να ξέρετε οι κάλτσες σας φταίνε:



1. Οταν γδύνεστε από τη μέση και κάτω πρώτα βγάζετε τις κάλτσες σας μετά το παντελόνι και μετά το σώβρακο. Απαγορεύεται πρώτα το παντελόνι διότι το θέαμα μπορεί να είναι έως τραγικό.
2. Οταν ντύνεστε, φοράτε πρώτα το παντελόνι και μετά τις κάλτσες. Οχι αντίθετα. Σας βοηθάει το να μην έχετε κλείσει το φερμουάρ για να μπορέσετε να σκύψετε και να τις φορέσετε.
3. Ποτέ, μα ποτέ ,μα ποτέ δεν διασχίζετε δωμάτιο φορώντας μόνο σώβρακο και κάλτσες. Ακόμα κι αν το σπίτι έχει πιάσει φωτιά πρώτα θα βγάλετε τις κάλτσες. Το θέαμα παραμένει τραγικό ακόμα κι αν φοράτε μποξεράκι και έχετε αθλητικό σώμα.
4. Οταν συνευρίσκεστε στο κρεβάτι μαζί μας παράκληση βγάλτε τις κάλτσες σας όσο κι αν οι πατουσίτσες σας διατηρούνται ζεστές ενώ το παλεύετε με τη στάση του Σαμαρείτη.

Τις προάλλες ο αξιαγάπητος σύζυγος μιας φίλης μου-η οποία έχει τις ίδιες απόψεις με μένα-καθόταν στο κρεβάτι φορώντας το σωβρακάκι του με βλέμμα μετέωρο. Η φίλη μου, ανήσυχη, τον ρώτησε τι του συμβαίνει. Εκείνος με ύφος απόγνωσης της απάντησε: " Πριν σηκωθώ δεν θυμάμαι τι στο διάολο δεν φοριέται πρώτο: το παντελόνι ή η κάλτσα;".

Πρώτα και πάντα η κάλτσα, αγάπες μου! Το νου σας: στο γδύσιμο βγαίνει πρώτη και στο ντύσιμο τελευταία.!

Δώρα Μακρή
Μαδρίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου